Ojrzeń: Modernizacja dróg gminnych Żochy - Brodzięcin i Żochy - Nowa Wieś
Numer ogłoszenia: 65579 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ojrzeń , Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 0-23 671-83-20, faks 0-23 671-83-10.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych Żochy - Brodzięcin i Żochy - Nowa Wieś.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni kruszywem naturalnym z zastosowaniem emulsji K1-65 lub K2-65 dróg gminnych w miejscowościach: Żochy, Nowa Wieś i Brodzięcin z podziałem na dwa odrębne odcinki: a) Żochy - Brodzięcin - odcinek 1200 m; długość 1.200 m, szerokość 3 m planowanej nawierzchni; rodzaj nawierzchni: 3 warstwy kruszywa naturalnego o trzech frakcjach uziarnienia (różne w każdej z warstw) z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65; powierzchnia nawierzchni do wykonania: 3.600 m2; roboty wstępne: mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy żwirowej równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym.; b) Żochy - Nowa Wieś - odcinek 1.500 m; długość 1.500 m, szerokość 3,5 m planowanej nawierzchni; rodzaj nawierzchni: 3 warstwy kruszywa naturalnego o trzech frakcjach uziarnienia (różne w każdej z warstw) z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65; powierzchnia nawierzchni do wykonania: 5.250 m2; roboty wstępne: mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy żwirowej równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym. Szczegółowy zakres prac określają: szczegółowe specyfikacje techniczne dla zadań - załącznik nr 1 do SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.20.00.00-9, 45.23.32.20-7.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.500,00.zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych)

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 3) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 4) udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 20 zamówień obejmujące roboty w zakresie będącym przedmiotem umowy o porównywalnym charakterze i złożoności, podając nazwy, adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu mają równe znaczenie dla Zamawiającego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. III pkt. 1 SIWZ Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (cz. III pkt 2) SIWZ; Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy pzp, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, zostanie on wykluczony, a oferta przez niego złożona zostanie odrzucona i pozostawiona bez dalszego rozpatrywania..
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie o treści określonej na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ; c) Wykaz co najmniej 20 robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta zostały wykonana należycie - załącznik własny wykonawcy; d) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugojrzen.bip.org.pl/?tree=przetarg.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń; ojrzen@ciechanow.pl.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pok. nr 20 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów określonych w ust. 1 i 2 umowy - w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności losowych (np. warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych).

     

    Zdzisław Mierzejewski

    Wójt Gminy Ojrzeń



    Informacje o dokumencie:
    • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
    • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
    • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
    • Data ostatniej aktualizacji: 2009-04-22 17:21:21
    • Liczba odsłon: 117
    • Historia dokumentu:

    [Liczba odsłon: 1969713]

    przewiń do góry