Ojrzeń: Dostawy oleju napędowego
Numer ogłoszenia w BZP: 91359 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ojrzeń , Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 0-23 671-83-20, faks 0-23 671-83-10.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oleju napędowego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego - w przewidywanej ilości 45.000 litrów (spełniający normę PN-EN-590:2002), przy czym w okresie dostaw na przełomie roku, tj. od 15 października do 31 marca olej musi spełniać następujący warunek: temperatura zablokowania zimnego filtra minimum - 30oC (minus trzydzieści stopni Celsjusza),. Olej napędowy będzie dostarczany doraźnie przez Wykonawcę za pomocą zalegalizowanych dystrybutorów przenośnych (np. zlokalizowanych na pojazdach samochodowych) do zbiornika zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego. Dystrybutor wydawczy takiej cysterny musi posiadać legalizację Głównego Urzędu Miar. Wszelkie koszty związane z dostawą paliwa będą obciążać Wykonawcę (np. dojazd cysterny z dystrybutorem celem zatankowania zbiorników zlokalizowanych w siedzibie zamawiającego)..

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.42.20-5.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Olej napędowy będzie dostarczany doraźnie przez Wykonawcę za pomocą zalegalizowanych dystrybutorów przenośnych (np. zlokalizowanych na pojazdach samochodowych) do zbiornika zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego. Dystrybutor wydawczy takiej cysterny musi posiadać legalizację Głównego Urzędu Miar. Wszelkie koszty związane z dostawą paliwa będą obciążać Wykonawcę (np. dojazd cysterny z dystrybutorem celem zatankowania zbiorników zlokalizowanych w siedzibie zamawiającego).

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Dla spełnienia tego warunku wykonawca musi posiadać odpowiednią koncesję - zezwolenie na handel paliwami. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Z uwagi na charakter zamówienia i jego wielkość zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Aby spełnić warunek wystarczy złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Dla spełnienia tego warunku, wykonawca wykazać musi dysponowanie co najmniej jednym pojazdem dostawczym (autocysterną) z odmierzaczem paliw posiadającym aktualną legalizację Głównego Urzędu Miar. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Z uwagi na charakter zamówienia i jego wielkość zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Aby spełnić warunek wystarczy złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Z uwagi na charakter zamówienia i jego wielkość zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Aby spełnić warunek wystarczy złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

      • koncesję, zezwolenie lub licencję
      • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    formularz cenowy

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Ceny jednostkowe określone przez oferenta zostaną ustalone na okres ważności umowy i będą podlegały zmianom tylko w przypadku zmiany cen hurtowych paliw i oleju opałowego przez PKN Orlen i Grupę LOTOS, która to bezpośrednio wpływa na ceny dostawcy. Zmiana ceny jednostkowej dostarczanych produktów nie może być wtedy wyższa niż kwota zmiany cen hurtowych. Cena oferty, wskazana w umowie, określona na podstawie planowanego użycia paliwa, będzie ulegać zmianie proporcjonalnie do stopnia realizacji dostaw oraz do zmian cen jednostkowych.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ojrzen.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pokój Nr 20 - sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Zdzisław Mierzejewski

    Wójt Gminy Ojrzeń

    Informacje o dokumencie:
    • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
    • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
    • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
    • Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-21 16:07:49
    • Liczba odsłon: 142
    • Historia dokumentu:

    [Liczba odsłon: 1969908]

    przewiń do góry