Treść ogłoszenia zawarta jest na stronie: bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl


nformacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 18-10-2016

Nazwa zamawiającego

GMINA OJRZEŃ

Numer ogłoszenia

1008538

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 października 2016 r. do godz. 11:00 w wersji papierowej na adres: Gmina Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń Oferty należy złożyć w nieprzezroczystej kopercie, koperta winna być zaadresowana na Zamawiającego, zabezpieczona przed otwarciem i zawierać oznaczenie: Dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „W gminie Ojrzeń patrzymy w przyszłość” – projekt edukacyjny dla szkół”

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Adam Dejnakowski

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa pomocy i sprzętów dydaktycznych do celów dydaktycznych dla szkół podstawowych i gimnazjów, biorących udział w projekcie:
1) Zestaw szachy plus zegar – 7 szt.
2) Globus astralny – 2 szt.
3) Międzyszkolne Laboratorium Biologiczne dla Gimnazjum w Młocku – wyposażenie w środki trwałe i inne;
4) Międzyszkolne Laboratorium Biologiczne dla Gimnazjum w Kraszewie – wyposażenie w środki trwałe i inne;
5) Pracownia Biologiczna dla Szkoły Podstawowej w Ojrzeniu – wyposażenie w środki trwałe i inne;
6) Doposażenie pracowni matematycznej Szkoły Podstawowej w Kraszewie w środki trwałe i inne;

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: mazowieckie Powiat: ciechanowski Miejscowość: Ojrzeń

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa pomocy i sprzętów dydaktycznych do celów dydaktycznych dla szkół podstawowych i gimnazjów, biorących udział w projekcie „W gminie Ojrzeń patrzymy w przyszłość” – projekt edukacyjny dla szkół”

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa pomocy i sprzętów dydaktycznych do celów dydaktycznych dla szkół podstawowych i gimnazjów, biorących udział w projekcie:
1) Zestaw szachy plus zegar – 7 szt.
2) Globus astralny – 2 szt.
3) Międzyszkolne Laboratorium Biologiczne dla Gimnazjum w Młocku – wyposażenie w środki trwałe i inne;
4) Międzyszkolne Laboratorium Biologiczne dla Gimnazjum w Kraszewie – wyposażenie w środki trwałe i inne;
5) Pracownia Biologiczna dla Szkoły Podstawowej w Ojrzeniu – wyposażenie w środki trwałe i inne;
6) Doposażenie pracowni matematycznej Szkoły Podstawowej w Kraszewie w środki trwałe i inne;
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania cenowego.
1.3. Parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Formularzu cenowym/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do zapytania cenowego) stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować sprzęt o lepszych parametrach.
1.4. Wymagania ogólne:
1) Dostarczony sprzęt wraz z oprogramowaniem musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży.
2) Wykonawca dostarczy urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane najpóźniej 12 miesięcy prze datą podpisania umowy, kompletne, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia, spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno – użytkowe.
3) Urządzenia będą posiadały wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz nośniki instalacyjne dostarczone w formie papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko przedmiot zamówienia do Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń.
5) Wykonawca zapewni rozładunek dostarczonych urządzeń ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku.

Kod CPV

39162110-9

Nazwa kodu CPV

Sprzęt dydaktyczny

Dodatkowe przedmioty zamówienia

39162100-6 Pomoce dydaktyczne

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 10 dni od dnia zawarcia umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Wiedza i doświadczenie

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze tj. polegające na dostawie sprzętu i/lub pomocy dydaktycznych o wartości minimum 55.000,00 (pięćdziesiąt pięć tysięcy), wraz podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, o ile zmiany te wynikły z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany mogą dotyczyć w szczególności: terminu obowiązywania umowy, harmonogramu i terminów realizacji dostawy, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1).
2. Formularz cenowy (stanowiący jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2)
4. Dowody potwierdzające, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
5. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych

Zamówienia uzupełniające

Nie przewiduje się

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp Nazwa kryterium Waga kryterium
1 Cena oferty 90%
2 Termin realizacji zamówienia 10%

1) Zasady oceny kryterium „CENA” (C)
W kryterium cena, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:
Cn
C = ……………… x 100 x waga kryterium 90%
Co

C – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”
Cn – cena brutto najniższa wśród ofert ważnych
Co – cena brutto oferty badanej
100 – wskaźnik stały
90% - procentowe znaczenie kryterium „cena”

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „cena” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 90%.

2) Zasady oceny kryterium „Termin wykonania zamówienia” (T)
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający przyzna punkty, jeśli zaoferowany przez Wykonawcę termin wykonania przedmiotu zamówienia będzie krótszy niż wymagany tj. 10 dni. Dolna granica ocenianego terminu wynosi 5 dni.


Zamawiający będzie oceniał zaoferowany przez Wykonawcę termin wykonania przedmiotu zamówienia:

Wykonawca otrzyma 10 pkt. – w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 5 dni.

Wykonawca otrzyma 8 pkt. – w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 7 dni.

Wykonawca otrzyma 5 pkt. – w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni.


3) Liczba punktów określona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
O = C + T gdzie:
O - ogólna ilość punktów przyznana ofercie
C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”
T - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”

1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą łączną liczbę punktów ze wszystkich kryteriów.
2. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych, przy czym Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować w nich cen wyższych niż zaoferowane w złożonych uprzednio ofertach.

Wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów realizacja przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego nie może być udzielona podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Z postępowania zostaną ponadto wykluczeni wykonawcy nie spełniający warunków udziału w nim postawionych.

Zamawiający (beneficjent)

Nazwa

GMINA OJRZEŃ

Adres

Ciechanowska 28

06-456 Ojrzeń

mazowieckie , ciechanowski

Numer telefonu

0236718320

Fax

0236718310

NIP

5661874365

Tytuł projektu

"W Gminie Ojrzeń patrzymy w przyszłość"- projekt edukacyjny dla szkół

Numer projektu

RPMA.10.01.01-14-3692/15-00

Inne źródła finansowania

Budżet Państwa

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

W dniu 27.10.2016 r. Wybrany wykonawca: : KLADREW Urszula Muża-Klamann, ul. 3 Maja 17/6, 83-300 Kartuzy, złożył informację o odstąpieniu od podpisania umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zgodnie z zapisami wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, podjął decyzje o podpisaniu umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
Wykonawca z kolejną najwyższą liczbą punktów, z którym Zamawiający planuje zawrzeć umowę w przedmiotowym postępowaniu:
Nazwa i adres wykonawcy: Usługi Pośrednictwa i Marketingu Renata Duszczyk – Szczygielska, ul. Sikorskiego 4A/27, 06-400 Ciechanów; Data i godzina wpływu oferty: 18-10-2016 r., g. 9:30; Cena oferty: 52.258,04 zł; Termin realizacji: 7 dni; Punktacja: w kryterium ceny: 90,00; W kryterium termin realizacji: 8, Łączna punktacja: 98,00.
Uzasadnienie: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożona przez niego oferta posiada drugi najkorzystniejszy bilans ceny oraz terminu wykonania zamówienia. Zaoferowana kwota nie przekracza kwoty, którą zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. W sytuacji odstąpienia od podpisania umowy przez wybranego pierwotnie wykonawcę, Zamawiający ma możliwość zawarcia umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
Pierwotnie wybrany wykonawca: Nazwa i adres wykonawcy: KLADREW Urszula Muża-Klamann, ul. 3 Maja 17/6, 83-300 Kartuzy; Data i godzina wpływu oferty: 17-10-2016 r., g. 8:55; Cena oferty: 52.960,02 zł; Termin realizacji: 5 dni; Uwagi: Błąd w obliczeniu ceny, do oceny oferty przyjęto poprawnie wyliczoną cenę: 53.411,43 zł. Punktacja: w kryterium ceny: 88,06; W kryterium termin realizacji: 10, Łączna punktacja: 98,06.
Uzasadnienie: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Złożona przez niego oferta posiada najkorzystniejszy bilans ceny oraz terminu wykonania zamówienia. Zaoferowana kwota nie przekracza kwoty, którą zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.

Zdzisław Mierzejewski
Wójt Gminy Ojrzeń
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-10-28 14:58:39
  • Liczba odsłon: 173
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1969791]

przewiń do góry