Ojrzeń, dnia 04 kwietnia 2017 r.
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Wójt Gminy Ojrzeń na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.) zawiadamia, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Bronisławie na odcinku od km 0+700 do km 1+036,00, realizowana w ramach operacji: Wspieranie lokalnego rozwoju Gminy Ojrzeń poprzez rozbudowę dróg: Kraszewo – Skarżynek – Łebki Wielkie; w miejscowości Bronisławie i przebudowę ul. Przedszkolnej w miejscowości Ojrzeń, w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie na podstawie art 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.) w związku z naruszeniem w postępowaniu art 7 ust. 1 i art 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.).
UZASADNIENIE
Zamawiający po przeanalizowaniu wszelkich informacji dostępnych w sprawie, stwierdziła, iż zaistniały przesłanki i konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.). Według Komisji w postępowaniu doszło do naruszenia art 7 ust. 1 i art 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.). W dniu 03.04.2017 r. Zamawiający, już po ogłoszeniu postępowania stwierdził niezgodności pomiędzy zapisami w ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 31.03.2017 r. (numer BZP 56573-2017) i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opracowanej i opublikowanej przez Zamawiającego, dot. warunków udziału w postępowaniu pkt III.1.2), III.1.3), III.3), wykazu oświadczeń i dokumentów składanych jako potwierdzenie warunków z art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, trybu udzielenia zamówienia. W ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.03.2017 r. pod numerem 56573-2017 brak jest tych danych. Dane te były wprowadzane do systemu, jednakże nie widnieją w opublikowanej wersji ogłoszenia. Nieznane są tego przyczyny (błąd systemu informatycznego, błąd oprogramowania czy błąd ludzki). Charakter pomyłek uniemożliwia wykonawcom złożenie poprawnej oferty. Opisana sytuacja może ograniczyć konkurencję, gdyż uniemożliwia poprawne wyszukiwanie zamówienia, poprawne przygotowanie dokumentów. W związku z powyższym Komisja podjęła decyzję o unieważnieniu postępowania, z uwagi na naruszenie art 7 ust. 1 i art 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.). Doszło bowiem do ewidentnego naruszenia jawności postępowania oraz równości traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji.
Zdzisław Mierzejewski
Wójt Gminy Ojrzeń
Dokumenty do pobrania w postępowaniu:
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, wraz z załącznikami od nr 1 do nr 8
Specyfikacje techniczne odbioru i wykonania robót budowlanych – załącznik nr 9 do SIWZ;
Dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SIWZ;
Przedmiar prac i kosztorys ofertowy – załącznik nr 11 do SIWZ;
Ogłoszenie o zamówieniu- treść poniżej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
 innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie 
krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.ojrzen.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://ojrzen.pl/zamowienia-publiczne/postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-w-trybie-przetargu-nieograniczonego-na-przebudowa-drogi-gminnej-w-miejscowosci-bronislawie-na-odcinku-od-km-0700-do-km-103600-realizowana-w-ramach/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://ojrzen.pl/zamowienia-publiczne/postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-w-trybie-przetargu-nieograniczonego-na-przebudowa-drogi-gminnej-w-miejscowosci-bronislawie-na-odcinku-od-km-0700-do-km-103600-realizowana-w-ramach/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 18 pkt 4 ustawy o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw z dnia 22 czerwca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm) oferty w postępowaniu można złożyć wyłącznie w formie pisemnej
Adres:
Gmina Ojrzeń, sekretariat (pokój nr 20) Urzędu Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Numer referencyjny: ZPU.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia:  roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bronisławie na odcinku od km 0+700 do km 1+036,00. Zakres przedmiotu zamówienia: określony jest w załączonej dokumentacji projektowej oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru w zakresie określonym w przedmiarach robót stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
 Dodatkowe kody CPV:45111200-0, 45112730-1, 45233320-8, 45233220-7, 45232451-8, 45233290-8, 45233222-1
 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 203127.90
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
 II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w 
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:  nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na 
który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został 
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, nie stawia w tym zakresie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
 IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
 (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) 
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych 
informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy 
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
 Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)  nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie
 aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
 jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne
 wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
| etap nr | czas trwania etapu | 
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie | 
| cena | 60 | 
| okres gwarancji | 20 | 
| termin realizacji | 20 | 
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert 
podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert 
wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
| etap nr | czas trwania etapu | 
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku 
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. 
Strony przewidują możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej 
umowy w poniżej opisanym zakresie i przypadkach: 1) ulegnie zmianie stan
 prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje 
konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) 
wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji 
zamówienia, takie jak: a) zmiana stanu prawnego w zakresie dotyczącym 
realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany terminu, b) 
konieczność wykonania robót dodatkowych, c) brak dostępu do miejsc, w 
których przewidziano prowadzenie prac z przyczyn niezależnych od 
Wykonawcy, d) gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze 
(zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc
 mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) i inne 
zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy, takie 
jak: nadzwyczajne zjawiska przyrody (między innymi trzęsienia ziemi, 
powodzie, huragany, długotrwałe opady), zdarzenia wywołane przez 
człowieka, np. działania wojenne czy gwałtowne rozruchy oraz akty władzy
 publicznej , którym należy się podporządkować, a także inne niemożliwe 
do przewidzenia przyczyny techniczne, e) wstrzymania przez Zamawiającego
 wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie 
Wykonawcy (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektora 
nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez 
Wykonawcę), 3) zmiany wynagrodzenia: a) związane z koniecznością 
rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówienia (roboty 
zaniechane) o wartość wynikającą z kosztorysu będącego załącznikiem do 
umowy. b) w związku z wykonaniem robót wynikających z wiedzy i sztuki 
budowlanej, nawet jeśli nie zostały ujęte w przedmiarach robót, c) w 
związku z wykonaniem rozwiązań zamiennych 4) zmiana (w przypadkach 
losowych np. długotrwała choroba, śmierć itp.) osób, przy pomocy których
 wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co 
najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w 
ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ, 
zaakceptowana przez zamawiającego, 5) zmiana zakresu części zamówienia 
powierzonej do wykonania przez Podwykonawców, 6) zmiana wykonawcy, 
któremu zamawiający udzielił zamówienia, na nowego wykonawcę w wyniku 
połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub 
nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy 
wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec 
niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych 
zmian umowy, 7) zmiana podmiotu trzeciego, na zasobach którego polega 
Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, z 
zastrzeżeniem, że nowy podmiot będzie spełniał warunki udziału w 
postępowaniu w tym zakresie. 8) zmiana umowy w związku z 
przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z 
obowiązującymi przepisami. Powyższe postanowienia stanowią katalog 
zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie 
stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie. Zmiany 
wymienione w ust. 2 winny być wprowadzone do umowy w drodze aneksu. W 
przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego 
propozycję zmian należy udokumentowanie powstałej okoliczności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 19/04/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę 
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, 
negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą:  okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie 
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu 
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy 
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o 
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie 
całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie 
zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania 
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na 
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
 - Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
 - Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
 - Data ostatniej aktualizacji: 2017-04-04 14:22:20
 - Liczba odsłon: 1186
 - Historia dokumentu: