Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl



FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczenie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Nazwa:
Gmina Ojrzeń
Adres pocztowy:
Ciechanowska 27
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Ojrzeń 06-456 mazowieckie
Telefon: Fax:
0-23 671-83-20 0-23 671-83-10
Adres strony internetowej zamawiającego:
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego (nowego) dla jednostki OSP Ojrzeń

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. (jednej sztuki) średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego, na podwoziu z napędem 4 x 4 z pompą i zbiornikiem wg. PN-EN 1846-1 M-2-6-2500. 2/ Informacje dodatkowe Szczegółowy opis pojazdu zawiera SPECYFIKACJA TECHNICZNA - Minimalne wymagania dla średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 - załącznik nr 4 do SIWZ z minimalnymi wymaganiami jakie ma spełniać średni samochód ratowniczo - gaśniczy na podwoziu z napędem 4x4. Oferowany samochód, stanowiący przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy i opatrzony rokiem produkcji 2008. Wszelkie wymagania postawione w załączniku Nr 4 dla pojazdu są wymaganiami minimalnymi (pojazd może posiadać parametry wyższe/lepsze niż określone w SIWZ) - niespełnienie któregokolwiek z nich skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z postanowieniami SIWZ.

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny
Glówny przedmiot 34.14.42.10-3
Dodatkowe przedmioty



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia 20/10/2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 9.000,00.zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. III pkt. 1 SIWZ Komisja będzie oceniała według zasady (spełnia) (nie spełnia) na podstawie załączonych dokumentów (cz. III pkt 2) SIWZ;

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie o treści określonej na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw /min. 3 / w tym zakresie , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawy stanowiące przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości i Zamawiającego oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zażądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006, Nr 87, poz. 605)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

http://ugojrzen.bip.org.pl/?tree=przetarg

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Ojrzeń ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń Tel./fax (23) 671-83-20 / (23) 671-83-10 e-mail: ojrzen@ciechanow.pl

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:



IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 02/07/2008   Godzina: 11:00

Miejsce:

Urząd Gminy Ojrzeń ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń pok. Nr 20 (sekretariat)

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

n/d

Zdzisław Mierzejewski

Wójt Gminy Ojrzeń

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-06-24 13:16:57
  • Liczba odsłon: 114
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1969950]

przewiń do góry